Zoals gezegd zijn we al een behoorlijk lange tijd partner van Youfone. We hebben veel ontwikkelingen bij ze gezien en meegemaakt. Van veranderingen in abonnementen, prijs aanpassingen, wijziging focus en slechte service naar het nu winnen van een prijs voor hun service. Wij vinden het altijd heel leuk om zo’n hele weg van een provider te zien en mee te mogen maken. Daar zitten vaak ook veel hobbels in. De ene aanbieder overwint die, de andere niet. De service van Youfone lijkt de slag de gaan winnen.
Youfone winnaar Beste Service Award 2016
Dit bericht kwam onlangs bij ons binnen. Het lijkt er dus op dat ze niet alleen hobbels hebben overwonnen, maar dit ook nog eens uitmuntend hebben gedaan! We moeten eerlijk zeggen dat in het begin juist de service van Youfone wel eens te wensen over liet. Er ging veel mis. Maar ook daar moeten we eerlijk in zijn, dat gebeurd bij veel providers en zeker bij de nieuwe. Daar moeten nog de opstart foutjes uit en nieuwe aanbieders hebben vaak nog wat leermomenten te gaan. Wij zagen de afgelopen jaren de service van Youfone al steeds beter worden, dus dit is een mooie kroon op hun werk. Voor deze wedstrijd zijn er in totaal door een onafhankelijk review platform 5.600 reviews geanalyseerd. Het gaat inmiddels dus niet meer om de mening van een paar mensen, maar een heleboel mensen! Dat geeft wel vertrouwen.
Uitslag award wedstrijd
Youfone eindigde met een mooie 8 als hoogste mobiele telecom provider! Nummer twee zat een stuk lager, dus hier mogen ze trots op zijn. De speerpunten die voor dit mooie eindcijfer hebben gezorgd zijn de snelle service die Youfone levert (dus snelle antwoorden op vragen en het oplossen van problemen), de goede prijs en Youfone klanten vinden hen duidelijk en vriendelijk. Dat lijkt me een mooi compliment! Leuk om te zien is wel dat er aan het begin heel veel geklaagd werd op fora over Youfone juist op deze punten, dus wij willen echt niet te beroerd zijn om ze complimenten met deze omslag.
De directeur geeft in een interview zelf ook aan dat ze heel druk zijn geweest met het verbeteren van de automatisering, waardoor ze problemen veel beter kunnen tackelen en klanten beter kunnen helpen. En dat ze doen wat ze beloven. Nou, wij zeggen. Blijf dat vooral doen en ga zo door!